Onsdag 7/5

2008-05-07 10:18:28 Dagboken
» Kommentarer(2) «


God morgon! :)

Jag & William har tagit sovmorgon idag , vi gick inte upp föräns kvart i 10 , vaknade av att pappsen ringde och väckte oss , annars hade vi nog sovit väääldigt länge . Inte alla morgonar William vill sova så där länge :) Men gud va skönt det är att känna sig utvilad nu ..

Williams faster kommer och hämtar han sen så skulle dom ut och leka , eftersom jag ska tvätta i eftermiddag så kan vi inte vara ute så mycket så då får han leka med sin faster och sina kusiner istället . Hans pappa ska väl ändå jobba i eftermiddag så dom hinner inte träffas heller .

Nu ska jag ta mig en sen frukost ;)

Kommentarer
Postat av: jonna - en sån där ung mamma

gud vad skönt att sova så länge! Ludde har varit vaken sen 5 haha ^^

2008-05-07 @ 11:50:00
URL: http://metrobloggen.se/luddesmamma
Postat av: Malin.

Hej Marie! :)
Just nu går jag i 2an, men i 3an ska jag ha ett projektarbete och jag hade tänkt mig en artikel eller liknande om Unga föräldrar.. :)
Har du lust att bli intervjuad av mig lite senare iår? Skriv om du är sugen.. :)

2008-05-07 @ 19:46:13
URL: http://malinvictoria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback