Sommarhetta..

2008-05-30 16:41:37 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Gud va det är varmt ute, 30 grader i skuggan! Jag & William har suttit ute lite på balkongen men fick gå in då det blev för jobbigt för honom, stackarn är dessutom jätte förkyld, snoret bara rinner och är allmänt jobbigt för han. Hoppas min lilla prins blir bättre snart, han är dock nästan som vanligt, lite kinkigare men det får man ju ta.. Det går åt mycket vatten till han just nu, men han älskar ju vatten så det är ju inget problem att få i han.

I förmiddags mådde jag riktigt piss.. Men efter jag ätit och vilat lite så känns det bättre, inte helt bra men betydligt bättre. William sitter och leker nu, och jag gör ingenting, ska väl sätta mig ner och leka med lillskiten^^ Kanske ger oss ut en sväng sen när värmen lagt sig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback