Söndag 4/5

2008-05-04 11:04:14 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Sovmorgon!

Jaaapps , det har det vart här hemma , fast min underbara sambo kom och väckte mig vid 10 med lite pussar och kramar , kan man bli väckt på ett bättre sätt? Nathalie och Willepille var ute o gick tiiiidigt imorse på musikens dag! Usch för att vara ute så tidigt och gå så långt . Vi ska snart gå och hämta honom för att möta upp åsa med familj och gå ner till slusscafeet och ta en härlig räkmacka! ;D Gud vad jag har längtat , var ju inte alls där förra året så nu behövs det verkligen .

Jag har saknat min lilla kille jätte mycket och nu längtar jag ihjäl mig efter honom .. Nu ska jag gå och klä på mig! Puss!

Kommentarer
Postat av: Christina

jo, det tycker jag med.

2008-05-04 @ 11:16:53
URL: http://kicket.blogg.se
Postat av: Dress Like a Princess

Hoppas allt är bra med er :)

2008-05-04 @ 11:32:06
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha det va inte så jobbigt å gå, men fi fan va trött man va när man kom fram :D

2008-05-04 @ 12:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback