Tisdag 20/5

2008-05-20 09:30:32 Dagboken
» Kommentarer(2) «


God Morgon! :)

Idag är det verkligen en god morgon! Jag är på ett sånt bra humör så det finns inte!! =) Vet att en del har märkt att jag vart lite nere den senaste tiden, men det har defenitivt vänt, det berodde på att jag inte fick träffa  min älskade Jörgen på ca 2 veckor, iaf inte så mycket som jag behöver, jag är halv utan honom. Jag behöver min dagliga dos utav honom, jag skulle aldrig klara mig utan Jörgen. Men nu när vi återgått till det normala så är jag genast mycket gladare :) Det kanske märks? :)

Idag ska vi som sagt på Fika på Överby :) Ska bli jätte skoj att komma ut och träffa tjejorna, kameran åker med såklart så jag kan fota dom små kidsen ;D hihi. Se om man hittar ngt fint att shoppa med :) U never know ;)

Kommentarer
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Skönt att vara på bättre humör i alla fall. Inge roligt när man känner sig nere.. Kram!

2008-05-20 @ 12:04:52
URL: http://jyees89.blogg.se
Postat av: Madelene

Ja det kan vi göra. Är ledig denna veckan och skulle kunna då om ni kan?

2008-05-20 @ 13:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback