Desperata Hemmafruuar..

2008-11-11 22:14:31 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Vart en riktig segdag idag.. När jag kom hem från skolan vaknade William från sin middagslur pga att Rocky skällde så då kom han upp och lekte istället .. Sen åkte Jörgen iväg för att hjälpa en kompis lite och då la jag o William oss o sov. klockan va väl strax efter 3, och vaknade inte förän halv 6, gissa om vi va trötta? När vi gick upp tyckte jag att William kändes lite varm, så jag tog tempen o ja visst va det feber 38,7 =( Så lillprinsen fick lite ipren som han så gärna smaskade i sig, och vid 7 åt han välling o sen ville han sova :( Inte lätt med dum feber i kroppen, klart man är trött då.. Han va så söt, när jag stog och gjorde iordning hans välling, för han stog med mig i köket, coh när vällingen va klar då sprang han till sin säng och väntade på att jag skulle komma med den, är det inte för gulligt?

Sen kunde jag sätta mig i lugn och ro och få i mig lite kvällsmat, för att se ligga o kika på Desperata Hemmafruar! =) Får se hur jag gör imorron, om jag är hemma eller går till skolan, det beror helt på hur hög Williams feber är. Ja vi får se helt enkelt, förhoppninsvis är det bara feber för tänderna, men man vet ju aldrig så han får allt vara hemma från dagis, det känns bäst så.. Vi som hade eftermiddan inbokat imorron, det har vi fått avboka nu =( men men, det är ju sånt som händer..

Så imorn blir det hemmamys för oss =) Nej nu ska jag kramas lite med min kärlek! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback