Lördag 8/11

2008-11-08 09:13:18 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Mooooorrn! Drömt hemska drömmar inatt =( Jätte jobbigt.. men tur att det inte var verklighet utan bara en dröm. Det blev uppstigning vid 8 som vanligt, skönt att man får sova så länge iallafall, men klart att det hade vart goare att få sova liiiite längre på helgen. Jörgen gjorde välling och jag bytte blöja .. Sen läste vi tidningen lite för Jörgen & William är med i TTELA idag =) Jag har skickat in en farsdags annons nämligen, så där i kan man se mina fina killar :)

Ska snart äta lite frukost, känner att det börjar kurra i magen.. Sen hade vi tänkt att ta oss ner till stan en sväng till Folkets Hus familjedagar, dom har lite olika saker för barn där idag =) och i eftermiddag ska jag tvätta =( Blääää.. men men det måste ju göras det med.. Tyvärr! Men jag har eftermiddagspasset så jag slipper ju stressa som tur va!!
Annars blir det bara gos med min familj idag, vad ska ni göra för roligt idag?

FRUKOSTTIME!!! ;D

Kommentarer
Postat av: jessica

Jag ska jobba 12-21:15...

2008-11-08 @ 10:11:22
Postat av: G

Hej! Om intresse finns för ny bloggdesign till din blogg, kika in hos mig, http://babbidesign.blogg.se välkommen!

2008-11-08 @ 13:27:08
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback