Torsdag 13/11

2008-11-13 10:12:11 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Morrn! Inatt har det inte varit mycket sömn, jag har varit uppe varannan timma med William, kom inte i säng förän kl va efter 1 igår, då William hade så hög feber så satt vaken för att avvakta om han somnade. Sovit jätte oroligt inatt =( Vid 12 fick han ipren då visade tempen 39,5 grader. Vid 3 gick jag upp igen för William låg o grät =( Så jag satte mig inne hos honom tills han somnade om igen.. Vid halv åtta gick jag upp och gav han en ny dos med ipren, nu visade tempen på 39,6 :( Men nu verkar den ha sjunkit men ja det är ju med ipren i kroppen, när den går ur kommer säkert febern att stiga, men det är bara att avakta och se. Hoppas ju såklart att den ska försvinna.

Tänkte försöka få William att sova lite snart, vid 13.45 ska pappsen vara på NÄL. Får la se hur de går. Skulle behöva städa lite granna hemma med, men känner att jag inte har nån lust till det just nu. Får väl ta mig an det i helgen eller nåt. Nej nu väntar gos med min sötis! <3 Williams dagiskort kom på posten nu! Han va hur fin som helst min lilla bäääbis! =) Nu blir det att shoppa ramar så jag kan rama in korten =) hihi! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback