Städat

2008-10-05 15:35:19 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Va skönt det är när hela lägenheten är ren och fräsch! Jag skicka ut Jörgen, William & Rocky en sväng så jag kunde få städa ifred! Och nu är jag äntligen klar =) Så det känns skönt.. Men den är väl lika hårig om några dagar igen då Rocky fäller så mycket och då får jag städa igen, men tills dess njuter vi av en nystädad lägenhet :)

Dom borde nog komma inklampande närsomhelst, så då borde vi nog passa på att laga middag! Jag börjar bli hungrig och det tippar jag på att William oxå är :) Han har ju inte ätit sen lunch. Får se vad vi ska röra ihop, nått blir det iaf :)
Har vart skönt att få va ensam en stund oxå, utan sambo och barn.. Även fast jag saknar dom o allt ståhej som blir här hemma så är det skönt när det är helt knäpp tyst och det enda som hörs är jag själv! =)

Nej nu ska jag fixa vidare med ngt annat här hemma, hörs ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback