Fredag 26/9

2008-09-26 21:18:19 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Kass uppdatering jag vet.. Men jag har inte riktigt haft tid idag. Imorse lämnade vi William på dagis klockan 8, och sen åkte vi hem en sväng, jag somnade en stund på soffan innan vi skulle åka till tandläkarn och hämta min tablett. Sen va Jörgen o prata med nån kille om ev jobb, men han skulle skicka sitt CV så får vi se sen om det blir tal om jobb. Kl 11 hade jag tid hos den sk "tandmördaren" fick bedövnings spruta, det värsta av allt och sen fixade dom mina små stackars framtänder, fick en ny tid i Decemeber för vanlig kontroll.. Hoppas slippa massa lagningar men det är väl bara önsketänkade från min sida..

Sen hämtade vi William på dagis vid 12, då hade dom vart utklädda till Troll, eftersom det är Trolldagar i Trollhättan, dom har även byggt 2 troll som finns på utställning. Så ni som bor i Trollhättan gå ner till Swedbanks fastighetsbyrå imorn o rösta på Förskolan Kantarellens troll! Dom kan nämligen vinna det stora sång kalaset till sin förskola och det skulle William älska, han älskar Klara's hoppsång! Sen åkte vi ner till stan och åt kinamat tillsammans med Williams farmor och faster, pappsen skulle ändå ner o klippa sig, kikade på kläder till mig, men jag hittade inget så  nu vet jag inte alls vad jag ska ha på mig imorn :( Hoppas det löser sig..

Kom hem runt halv 9 idag :/ William va jätte trött, då han endast sovit 30 min på hela dagen, så det tog inte många minuter innan han hade slocknat. Stackarn! Va även nere o shoppade alkoholen som jag ska dricka imorn, massa goa cider, hihi.. Ska ju på sexparty hos Emmy, + utgång.. Kommer bli jätte skoj. Får se vart vi hamnar imorn, det ger sig. Ska även tvätta mellan 12-16 imorn.. Samt hinna göra mig iordning, och gå o lämna William hos farmor. Då han ska sova där imorn =) Nej nu ska jag äta kvällsmat tillsammans med min älskade ♥

Kommentarer
Postat av: Felicia6

Du kan väl ta några kläder du har hemma?:)

2008-09-26 @ 21:49:25
URL: http://felicia6.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback