Lördag 21/2

2009-02-21 11:01:42 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Hejhopp..

Igår fjäskade jag till mig att jag skulle få lite sovmorron till halv 9 *lyx* William vaknade kvart i 8 så då fick Jörgen gå upp och göra välling och byta blöja medans jag låg kvar och gottade mig, sen kom dom in o väckte mig med pussar ocj kramar, underbart uppvaknande! Nu ligger Jörgen och vilar, och sen ska vi ut och åka pulka med William, det ska bli jätte skoj, känns som att jag ser fram emot det mer än någon annan, det är nu det börjar bli roligt med vinter igen, när ens barn blir så stort så man kan hitta på sådana saker ihop, jag är egentligen ingen vintermänniska och äger inte ens ett par termobraller, så det ska jag nog köpa mig till nästa vinter, för då ska vi vara ute och leka massor jag och min prins <3

Idag ska Jörgen jobba :/ Jätte tråkigt tycker jag. Egentligen skulle Åsa ha kommit hit, men eftersom Thea spydde inatt så vill jag inte chansa om det är magsjuka, för det vill jag verkligen inte ha! Så då är det bättre och sitta ensam och tråka. Tråkigt men sant, får hoppas det kommer något roligt på TV ikväll, visserligen är det ju Melodifestivalen, men hoppas det kommer nån rolig film efteråt. Nej om man skulle äta något kanske, godis till frukost är kanske inte så nyttigt men väldigt gott =D Hihi

Kommentarer
Postat av: Åsa - Mamma till två busar ♥

Ja vi hade sett fram emot att åka pulka med er idag men nopp efter 16 skall jag ch Melwin ut och åka när miucke kommit hem från träningen. Hoppas inet det är magsjuka men ho när slö, vågar inte ta chansen att se er då jag inte vill smitta ner er goa familj.



Kram

2009-02-21 @ 12:18:50
URL: http://mammtilltvabusar.blogg.se/sondag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback