Promenad från Överby

2009-02-15 21:35:03 Dagboken
» Kommentarer(4) «


Vi har vart duktiga idag jag och min karl, efter att vi segat hemma ett bra tag så åkte vi upp till Överby, Jörgens pappa skulle låna bilen sen så vi skulle gå hem, gick in på Coop köpte tvättlappar och en ny nappflaska till William. Gick vidare till Espresso House så jag fick köpt en Chai Latte, så himla gooo =) Älskar den! Sen hittade jag äntligen ett par nya vantar eftersom William slängde min ena vante, så nu slipper jag frysa om mina små händer, på hemvägen stannade vi på Hemköp och köpte lite chips och dip, och nu är min älskade iväg och köper pizza till oss, åh jag är så hungrig! Så det ska bli såååå himla gott! =) Sen blir de kolla på nån film och bara mysa, kan inte bli bättre! =)

Jo Jörgen och jag satt och läste lite innan, och läste att arboga mamman, bara skulle få 75.000 kr i skadestånd för att hennes barn blev mördade, och dessutom tyckte dom inte att det va mer sorg för man förlorat 2 barn.. ? Usräkta, men jag tycker hon skulle få flera miljoner, det va ju det finaste i hennes liv som en jävla fucked up människa tog ifrån henne och hennes familj, nej usch blev riktigt arg när jag hörde att hon bara ska få så lite.. Vart är rättsystemet på väg egentligen?

Nu är jag ledig en hel vecka, det ska bli så himla underbart att inte behöva gå till skolan att bara få vara hemma och mysa med min familj, kan inte bli bättre! Och givetvis hitta på lite annat skoj i veckan =) Nu kommer min älskling med pizza!! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

de där med att du tyckte dem skulle få mer, typ miljoner hade nog inte gjort dem mer lyckliga...Finns inga pengar i världen som ersätter ett barn elller?

Iaf inte mitt!

Tror inte direkt hon går ut och shoppar roligheter til sig för dem pengarna o sen blir lycklig igen

2009-02-15 @ 21:37:40
Postat av: Åsa - Mamma till två busar ♥

Va skönt att ni lagat bilen.

2009-02-15 @ 22:46:59
URL: http://mammtilltvabusar.blogg.se/sondag
Postat av: Marie

Nej, givetvis inte.. Men 75.000 i ett skadestånd för mord på sina 2 barn tycker jag är alldeles för lite. Givetvis ska hon nog inte ut o shoppa och bli "lycklig" sen.. För inget skulle ge henne hennes barn tillbaka, men ja.. get my point

2009-02-15 @ 23:15:21
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Sandra

75 tusen i skadestånd är ju INGET. Får man ju typ betala om man förtalat någon. Och såklart kan inte pengar göra en mamma som förlorat sina barn lycklig, men då slipper hon arbeta osv. Vem fan skulle orka med de i en sån sits?

2009-02-15 @ 23:34:19
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback