Tisdag 24/2 - William 1,5 år

2009-02-24 11:42:26 Dagboken
» Kommentarer(3) «


HejHej..

Tidig dag idag, började skolan 8.20.. Så jag klev upp vid halv 8. Gav William välling och en ny blöja sen fick han gå in och väcka sin pappa. Typ slängde i mig en kopp te för att hinna ut med Rocky innan ja va tvungen att gå till skolan. Efter att min lektion hade slutat kom Jörgen och mötte upp mig så gick vi till Ritz för en fika, semla såklart =) Det är ju semledagen idag, jag fick i mig en halv Semla med vaniljkräm i, ingen äcklig mandelmassa för min del. Nu är det snart dags att hämta min älskade skatt från dagis, saknat han massor!! :)

Han är förövrigt 1,5 år idag dvs 18 månader. Tänk att min skatt har blivit en sån stor kille som dessutom börjat prata jätte mycket och kan jätte många ord nu, han apar efter precis allt, gud va det är roligt att se! Nu är det ju bara 6 månader kvar sen är han 2 år! Shit va fort tiden går. Efter att William sovit middag ska vi åka ut till ingemansland Sjuntorp och hälsa på Emma och Benjamin, har ju lovat det jätte länge men inte förän nu blir det av, så kan det gå med för mycket saker att göra hela tiden ^^ Hehe!

Idag ska det komma nån gubbe från Eidar och ta en kik på golvet och balkongdörren, får se vad han säger om det. Förhoppningsvis kanske vi får golvet utbytt, för det är ju ganska så gammalt golv, hehe! Nej nu ska jag sluta pladdra och fortsätta vika tvätten innan vi ska åka till dagis! :)




Har ni ätit eller ska ni äta någom semla idag? =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

mandelmassa som är såååå gott :D

2009-02-24 @ 12:21:20
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Emma

Grattis till 1,5 årsdagen William!



Hoppas ni får det skoj ute i sjuntorp sen=)

Åh jo jag älskar semlor men det ska ju vara mandelmassa i =) Haha!

2009-02-24 @ 13:55:40
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Linda S.

Ja det blev allt en semla, med mandelmassa i ;)

2009-02-24 @ 18:10:52
URL: http://lindasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback