Torsdag 12/11

2009-02-12 09:51:16 Dagboken
» Kommentarer(4) «


Nej ingen bra natt.. William har vaknat till o från hela tiden och sen vid 5 va det kört sen dess har jag vart uppe varje kvart typ för det va nåt han ville ha, sen hade han svårt att andas för han va så tät i näsan.. Så fick skjuta in lite nässpray så gick det väl lite lättare, vid halv 8 fick Jörgen gå upp och byta blöja och ge han välling. Imorse låg hans temp på 39,4 så den är fortfarande hög. Men nu fick han alvedon ist för ipren, får se om vi får ner tempen då.. Jörgen är ute en sväng nu, sen när han kommer hem så ska jag iväg, ska möta Jessica strax efter 12, och sen ska vi möta upp Emma, gå ner till stan och möta upp Sandra och sen Emilia, och promenera till Överby och ta en fika =) Ska bli gott med en promenad, Williiam får vara hemma med pappa =)

William ligger och sover nu, och jag tänkte att jag skulle koka mig lite te, och göra lite frukost. Kan ju vara bra så man har nåt att förbränna sen :P Kan ju vara en fördel? :P När jag kommer hem igen så är det inte så mycket på schemat mer än laga middag, tänkte göra min favvis idag; lasagnette =) Mumma! Hihi.. Men nu va det längesen vi åt det så det kan ju sitta fint =) Annars så har jag nog inte så mycket mer att säga idag =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

jag är skeptisk ;p

2009-02-12 @ 10:26:28
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: susanne

hoppas william blir frisk och du haft det trevligt på promenaden med tjejerna.

vilken tur att du har en pappa till willjam som hjälper dig o orka när han har feber

2009-02-12 @ 19:31:10
Postat av: thess

trevlig sida du har.

Synd att pojken har feber, kan vara ganska jobbigt

2009-02-12 @ 19:37:25
Postat av: emilia

Jo det är klart ni ska komma på fika hos mig =) får ta någon dag nästa vecka om alla kan =)

2009-02-12 @ 20:35:06
URL: http://karlssongunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback