Dags för natten..

2009-01-29 23:34:00 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Ja nu är det snart dags att krypa ner i den varma och goa sängen.. Jag har hållt igång som bara fan idag, har grym träningsvärk i mina ben, märks att jag är otränad! Iaf så börjar vi få lite ordning, jag har 2 lådor kvar att packa upp nu, men det är bara kläder kvar så det fixar jag imorgon, idag fixade Jörgen tv:en samt sorroundsystemet =) Nu skall det bara skruvas och pillas, och borras och få upp alla tavlor, sen är vi så gott som klara här, sen kommer ju det tråkigaste av allt, att städa den gamla lägenheten! =( Blää jag vill verkligen inte, vi får la åka bort dit på lördag o börja för imorn ska Jörgen jobba.. Jörgens syster kom över innan ikväll och passade William såvi kunde åka och handla, hon bor bara några trappor bort, helt perfekt =) Så imorn ska jag laga kalops! =)

Imorn är planerna sådana att jag ska till skolan 8.20-9.40. Mellan 10-13 har jag bokat tvättstugan.. Och sen ska vi bara slappa, Jörgen ska ju som sagt jobba på Tanumstrand imorn, får la se om han ska stanna hela helgen eller om han kommer hem på natten. Vore ju en fördel om han kom hem så vi kan städa.. =) Usch nej va trött jag känner mig nu, kommer bli gott att få nana kudden lite, vi hörs imorn=)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Va roligt att ni börjar komma iordning..alltid roligt!=)

Nyfiken e jga iaf hur du bor nu..=)

2009-01-30 @ 10:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback