Öppna Förskolan

2009-01-26 20:15:43 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Va mums det va med kinamat idag =) Det blev bara jag, emma och lille Melvin.. Han skötte sig så duktigt såå, men vad annars? :) Sandra bangade på oss :P Efter det blev det lite kikande på stan och sen en kopp kaffe hos Emma, mycket trevligt.. Lite gosigos med Melvin blev det ju också såklart, han är så himla go den killen =) Sen kom Jörgen och William och hämtade mig.. och vi hann vara hemma i ca 40 min innan det va dags att gå igen för att möta Emma och Melvin och ge oss iväg till ÖF =) Va massa där idag, vi va inte alls så få som vi brukar men det är bara skoj =)

Imorn är det inte mycket på schemat, ja packa då.. Men det hör ju till vardagen nu känns dom som.. Jörgen har packat massa glas idag, så ja lite mindre. Vi va ju och köpte 10 flyttlådor till idag, för dom vi lånade av Sandra har ju gått åt, :) Får hoppas det räcker med 20 lådor, annars blir det köpa mer. Det ska bli så himla skönt när allt som har med flytt o göra är över och man kan starta vardagen på riktigt i våran nya fina lägenhet, så jag kan bju hem mina kära vänner på fika =) För ja, jag är skyldig dom ex antal fikor nu, hahaha =)



   

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha sikken härlig bild på lille Melvin! =) Hihi

2009-01-26 @ 20:31:25
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Noomi & Emilio

va skönt att allt e bra med er =)

Jaha har han fått ett jobb nu?? va gott!!



jaa, dags för förändring, hehe..

kramis

2009-01-26 @ 20:36:33
URL: http://familjenvalladares.blogg.se/
Postat av: Lisa

Om jag kommer ihåg det tänkte jag gå till öf nästa måndag. =)

2009-01-26 @ 21:14:49
URL: http://www.lizadahlberg.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback