Tisdag 20/1

2009-01-20 11:24:38 Dagboken
» Kommentarer(1) «


oj oj oj, nu börjar januari månad lida mot sitt slut, det är inte alls så många dagar kvar, tiden går fort när man har roligt =) Jag va gött seg på att komma upp imorse, halv 8 klev jag upp ur sängen och ja min lektion började 8.20 så Jörgen fick så snällt köra sin sambo till skolan, och William med såklart, men han brukar inte tacka nej till att åka bil. Jag kom 5 min försent men det gjorde inte så mycket, fick en ny mattebok, samt en planering.. Eftersom jag inte vart i skolan på en vecka så låg jag lite efter, får arbeta ikapp mig hemma i den mån jag hinner. Sen gick jag vidare till Engelskan, Fick med mig lite uppgifter hem som jag ska grejja med, =) Så nu har jag nåt att göra när jag har tråkigt :P

Jörgen kom och hämtade mig när jag hade slutat, så åkte vi hem till hans mamma för William va där. Skedde en liten olycka, William ramlade ner från stolen :/ Blev jätte rädd, både han och jag.. Men det gick över ganska fort, tror inte han slog sig direkt utan blev mest rädd. Gud va mitt mammahjärta slog fort då! Men som tur va gick allt bra. Idag vet jag faktiskt inte vad vi ska hitta på, vi har inga planer alls, så de blir nog bara att vara hemma och dra. Vi får la se, det är ju inte direkt något promenad väder ute.

Nu ska jag lägga mig lite, jag är trött :P

Kommentarer
Postat av: Jessica Lindell

skönt att allt gick bra med William!! :)

åh skönt att du fick skjuss till skolan :)



/jessica

2009-01-20 @ 14:30:38
URL: http://jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback