Torsdag 22/1 - IKEA

2009-01-22 09:10:07 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Morrn Morrn..
Igår när vi skulle gå och lägga oss så låg William och gallskrek i sin säng, när jag kom upp stog han upp i sin säng o skrek, tror han drömt något läskigt, så han fick komma upp en stund till oss. Men han somnade om efter en stund och vi kunde gå och lägga oss också. Vi ska strax klä på oss och åka till IKEA =) Ska bli jätte skoj, Jörgen skulle ner till nån butik som heter Terräng, dom säljer typ ordningsvakts saker där om jag fattat det hela rätt. Tänkte att medans han gör det så går jag och William och kikar i Nordstan, dom har ju så mycket mer i Göteborg.. *Shopping-tokig*

Nej om jag skulle fixa mitt hår som står åt alla håll och kanter just nu :P HAHA.. Och William står o gapar på sin pappa för att han inte får äta upp hans frukost :P

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja de tror jag med =D



Hade ni det trevligt på Ikea? Hitta ni mycket fint?



Kraaam

2009-01-22 @ 20:04:28
URL: http://jessicanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback