Måndag 13/7

2009-07-13 23:02:09 Dagboken
» Kommentarer(0) «


God Kväll :)
Eftermiddagen har vi spenderat i Sjuntorp i trevligt sällskap!
Vi åkte ut för att träffa Emma & Benjamin, och hos dom var även Kristina och hennes lilla familj, riktigt tjock va hon nu, 2 dagar över tiden nu, usch jobbigt. Minns när jag gick över tiden med Wille, gud va jag tyckte det var pest och pina att gå där med magen i sommar hettan "/ Nää det va inge roligt. Speciellt inte 16 dagar övertid, men finns ju dom som haft det värre så jag ska inte klaga.

Jörgen kom och hämtade oss efter att han hade övningskört, både William och Jörgen stupade i säng, mina små tröttisar! Men jag va väl inte så dålig jag heller. Somnade på soffan innan klockan hade blivit 20 och vaknade när den va 21.30 . Inte bra! Undra hur jag ska sova inatt nu då? Men jag va verkligen såååååå trött, jag bara totaldäckade, det är inte likt mig. Vettetusan varför, kanske håller på att bli sjuk, hoppas inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback