Onsdag 22/7

2009-07-22 10:34:06 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Så var det redan Onsdag!
Tiden går fort när man har roligt, nu är det inte heller så långt kvar tills jag ska börja skolan igen "/ Uscha va tråkigt det ska bli, jag är inte alls motiverad för det kan jag säga, bara veta att jag ska behöva kämpa med den där förbannade matten återigen gör mig alldeles spyfärdig! Men det är väl bara att ta tag i det och förhoppningsvis bli klar med skiten! Men de handlar ju också om att få pengar, för det behöver vi ju alla ha.. Nog om det!

Igår va vi nere en snabbis på stan och åt kinamat med W's farmor, farfar, faster & kusin! Mumsigt värre, William va överlycklig för att dom hade vattenmelon där! Helt galen i det! Sen på eftermiddagen kom Jessica & Liam förbi och fikade och lekte med oss, även Liams pappa kikade förbi en sväng.

Idag fick vi sovmorron till 8.30 av våran underbaring. Snällt va? Har vart ute på en promenix hela familjen, gick ner en sväng till lekparken så vovven fick springa lite också, och William leka lite, inte lätt när man har en massa spring i benen och heter William. Idag är tanken att vi ska ner till stan och fika med Sara & Nicolina , ska bli jätte skoj, för vi har aldrig setts innan, utan bara pratat på nätet, men det är alltid skoj att knyta nya kontakter. :)

Nu vill William nana, så vi ska gosa lite innan dess! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback