Tisdag 14/7

2009-07-14 09:11:49 Dagboken
» Kommentarer(3) «


God morgon!
Ja ingen rolig natt! Somnade nog inte förän efter halv 2 inatt "/ Så segt!
Kände mig inte alltför pigg när William vaknade vid halv 8, men jag har ingen annan än mig själv att skylla!
Varför var jag tvungen att somna på soffan?
Idag ska jag hursomhelst inte somna någon annan stans än i min säng, den saken är säker.

Har suttit och ringt en massa samtal nu på morgonen, samt skickat med Jörgen ett par brev som han får posta. Bra att han jobbar på posten kan han lämna in dom direkt till dom :) Han ska även få hämta ut ett paket från H&M som har kommit till mig, har glömt vad jag beställt så jag är änna nyfiken nu, Hihi!

Dagen är hittils oplanerad, bara kvällen som jag ska spendera i tvättstugan, ja inte hela kvällen då, men en liten stund iaf. Vad ska ni göra för skojjsigt? :)

Kommentarer
Postat av: Jelika

Jag och Tore skall baka bullar :-)

2009-07-14 @ 10:46:52
URL: http://jelikas.blogg.se/
Postat av: Jessica

hehe ja dom va smarriga :) Ska ni ut nåt och leka imorgon? Jag tänkte kanske gå bort med Tuva till lekparken på eran baksida imorgon om vädret fortfarande är bra :) Om ni är hemma kanske ni kan komma ut o busa en stund?

2009-07-14 @ 20:21:24
URL: http://minfamiljojag.blogspot.com
Postat av: Emma

=) ja det ska jag göra!

2009-07-14 @ 23:16:02
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback