Frostat av Frysen

2009-06-11 22:18:17 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Hej Allihopa =)

Idag har vart en riktig slödag, vi har inte gjort så mycket vettigt.. Lekte hela förmiddagen, och William däckade i soffan så jag la han i min famn och vi myste så gott så =D När han vaknade kom Carina och hämtade honom, och lånade han hela eftermiddagen, och då passade jag på att frosta av frysen, det behövdes! Den har levt sitt eget lilla liv den senaste tiden, vet inte om den mår så bra den där frysen.. men men..

Sten slocknade i sängen ett par timmar också, det va riktigt gott =P Hihi.. Inte var dag det händer. Va och handlade lite nu innan läggdags, va tvungen att köpa lite bröd och yogurt så vi kan äta frukost imorn. Imorn är det fredag, ja inte för att det händer nåt speciellt imorn men det är ju ändå helg ;) Hihi..

Nu har dom äntligen bytt tvättsystem här! Tji fick tvättkossan! Nu kan man bara boka en tid i taget precis så som det ska vara =) Kanske man får ha sin tvätt tid ifred utan att det kommer en psykopat och snor alla tvätt tider! =D På tal om tvätt så ska vi tvätta imorn eftermiddag, alltid tvätt på fredagar ;) Det är väl vårat lite fredagsnöje, nej nu ska jag slukas in i en värld som kallas Twilight, och joina Edward och Bella i deras mysterie! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback