It sucks right now..

2009-06-25 22:45:53 Dagboken
» Kommentarer(5) «


Life sucks, pretty much.. Ja idag åkte vi till Borås, det va med en klump i magen vi svängde in på Lars Kaggsgatan :/ Man såg ju på utsidan av huset att det hade brunnit i lägenheten, och det stank brandrök i hela trappan. Lägenheten går inte att beskriva med ord, det va hemskt! Horribelt att se, att uppleva.. Lukten ska vi inte prata om, det var en sån hemsk lukt att jag va tvungen att gå ut för att inte kräkas.. Tusen tankar snurrar runt i mitt huvud nu ska ni veta, vet varken in eller ut känns det som.. Känns som hela min barndom bara förvunnit i ett nafs, alla minnen och ja allt är puts väck. Ja allt är ganska jobbigt just nu, man vet inte heller orsaken till branden än, men jag hoppas vi får veta det snart!

Anw, så va det kul att träffa Mami, William va mest rädd för henne as usual :/ Men Velu va han inte ett dugg blyg för. Det släppte väl efter att mommo mutat han med glass och korv, sen sprang han runt och kastade boll med vovven Figgo! På vägen hem va det en enveten, trött unge som inte ville sova och bara skrek och skrek.. Men tillslut fick John Blund ha sin gång.. Och han totaldäckade, vaknade när vi kom hem och då va det bara o slänga han i säng så fick Jörgen åka och handla :)

Kom hem med finfina kläder som faster Carina köpt till våran kille :) tacktack
Lagt upp lite bilder på Facebook och bilddagboken nu, och snart ska jag gå och sova..



Mitt gamla rum, endast ett minne blott..

Kommentarer
Postat av: Emma

Ursch och fy vilken röra! Så ledsen för din mammas skull. Och det måste ha kännts jobbigt för dig att gå runt i något som varit ditt barndomshem?!



Kraam

2009-06-26 @ 14:21:27
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: marianne

Ja livet kan vara hårt.

Alltid jobbigt när någo allvarigare häner

2009-06-26 @ 15:40:36
Postat av: Freddie

Det såg inget vidare ut, hoppas allt ändå på nåt sätt ordnar upp sig.



Du är alltså Boråsare från början?



kram från en annan boråsare

2009-06-29 @ 13:12:44
URL: http://freddiehigh.blogg.se/
Postat av: Pauline, Frejas mamma!

Gud, jag beklagar så himla mycket! Jag är livrädd för bränder!

2009-06-29 @ 22:01:13
URL: http://familjengould.blogg.se/
Postat av: rebecca

SHIT! Det var inte mycket kvar :( Har ni fått reda på orsaken nu?

2009-07-01 @ 07:09:42
URL: http://geshiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback