Tisdag 23/6

2009-06-23 08:48:31 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Morrn Morrn, kära vänner! Gårdagen va mysig, vi drack kaffe, lekte med Wille, och va ute och lekte en massa! Hasse stannade tills klockan va efter 16, och William hade stenslocknat efter en massa lek. Jätte skoj o träffa brorsan igen, hoppas vi ses snart och då är det vi som åker till Götet.

Idag är det Tisdag och jag är gött seg, äckligt trött är nog det rätta ordet, jag bör vika gårdagens tvätt (när jag orkar) Sen får jag gå ut och leka med William en stund när det är så fint väder, kanske ger vi oss ut på en promenad, kan vara skönt att röra på fläsket, Jörgen ska börja jobba om 2 timmar, så tills dess ska vi njuta av honom =)

Ha en fin tisdag kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback