Fredag 20/3

2009-03-20 12:53:43 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Hallåååååååå =)

Inatt har jag sovit ensam i sängen, Jörgen har sovit på soffan för han fick en fixidé om att vi har mögel i hans garderob så därför ger hans förkylning inte med sig, han får lite konstiga ideer ibland, tokpelle! Men ja det va gott faktiskt, jag blev ju inte störd av hans snarkningar så :) Sen kom William in till mig vid halv 8 imorse, och skulle ligga i mammas och pappas säng och dricka välling, självklart får han det, bara mysigt att få ligga nära honom och gosa. Efter att vi lämnat William på dagis idag så åkte vi för att handla, Rocky behövde ny mat och vi behövde lite vi med.. =) Så nu är det fullt i kylen igen, eller ja iaf påfyllt. Köpte lite godis  och en dricka som jag och William kan ha imorn när pappsen jobbar.. Finns ju inte så mycket annat att hitta på..

Efter att William vaknat sen, tänkte jag att vi skulle gå ut hela familjen och gå och leka på lekplatsen.. =) För att sen gå in och göra middag, funderar även på om vi skulle äta Pizza ikväll, får ju njuta lite när pappsen är hemma.. Imorn är han ju borta som sagt. Får väl se om jag får övertalat honom till det, William har redan sagt ja till pizza ;) Haha.. Nej om man skulle grejja lite här hemma kanske, nåt finns det nog alltid att göra ^^ Ha en fortsatt trevlig fredag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback