Söndag 15/3 - Pappas dag.. ♥

2009-03-15 08:29:07 Dagboken
» Kommentarer(0) «


God Morgon!

Här hemma har vi varit uppe sen kl halv 8. Halv sju om William hade fått bestämma, men jag tror jag lyckades övertala honom att sova en timma till för mamsens skull :) Pappsen va ju och jobba igår så han får ju sova lite extra länge idag, gottegris :P :) Haha.. William fick lite välling till frukost och sen en torr blöja medans jag tog mig en kopp te så satt William och tittade på barnprogram på TV. Igår var vi ju som sagt på 1-års kalas, va jätte trevligt. Gott med lite fika, hehe =) William sprang runt hela tiden och larvade sig åt massa kakor och godis, men tårtan hoppade han, han avskyr ju verkligen grädde så det va väl ingen idé att ens testa om han ville ha, för han bara spottar ut det! Efter kalaset åkte vi och handlade lite så jag gjorde kycklingsallad till Melodifestivalen, William sov redan när det började så jag fick kika själv. Så det blev en tidig kväll igår, redan innan kl va 23 gick jag o la mig, jag va sååååå trött så ögonen gick i kors!

Idag då? Har inte mycket planerat och det känns jävligt skönt vill jag lova.. Ska bara slappa och mysa med familjen. Vädret är ju inte det vackraste heller, så känner mig inte sådär jätte lockad att gå ut på en promenad.. Men ett måste är iaf att vi får gå o köpa röda plastpåsar för våra är helt slut! :( Nej lite frukost skulle sitta gott i min mage nu, mammsen är hungrig och William äter nog gärna en smörgås och håller mig sällskap vid bordet =)

Idag är det även eller ja skulle ha varit min pappas födelsedag om han hade levt.. Han skulle fyllt 80 idag :( MIn goa lilla pappa som inte längre finns hos oss :/ Usch va jag saknar dig, det är ofattbart. Vill att du ska finnas med oss, vill att du ska få träffa William och han få träffa dig.. Åh min pappa! Jag älskar dig, och kommer tänka på dig idag, för det är ju din dag <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback