Söndag 22/3

2009-03-22 09:40:53 Dagboken
» Kommentarer(2) «


ÅÅÅh va jag är trött.. William har varit uppe sen 6 typ, eller ja han vaknade då, försökte få han att somna om men utan vidare resultat, så ja jag är trött, jag är inte van att han vaknar så tidigt men vi har iaf hunnit med en del nu på morronen.. Ätit välling, hunnit byta kisse-blöja och bajs-blöja, röja på rummet, äta frukost och nu sitter han och kollar på film, på Gustaf 2! Han älskar att sitta och titta på djur min gos! Jag ska alldeles strax sätta mig brevid han och gosa mig ner i soffan och titta på filmen jag med.. =) Och sen ska vi vänta på att pappsen vaknar, han va nog hemma ganska sent inatt, tror ja kolla på klockan när han la sig och då va den runt 5! Så han sover nog ett par timmar till..

Idag har vi inte alls mycket på planeringen.. Bli bara att slappa och ta det lugnt. Är inte så sugen på att hitta på något idag, solen skiner ju inte heller ute så det är inge "gå-ut-och-leka-väder" Nej idag håller vi oss inne och bara myspyser, kan vara gott det med, imorn är det ju skola igen så nu vill jag njuta så mycket som möjligt av min familj. Skönt att det snart är påsklov så man får vara hemma en hel vecka igen, en hel vecka med mina älsklingar, kan inte bli så mycket bättre än så!

Gick o la mig runt 12 igår kväll, fanns inte ett skit att se på tv ändå, precis som vanligt! Nej om man skulle röra sig mot soffan kanske, *gäsp gäsp* Hoppas ni andra får en mysig söndag! =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ska ni på Öf imorrn?

2009-03-22 @ 10:05:09
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Sandra

ja, de tro ja allt :)

2009-03-22 @ 11:31:14
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback