Änglar & Demoner

2009-05-20 23:16:10 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Hallå Hallå så här mitt i natta..

Dagen har vart trevlig, vart i stan med Åsa en sväng och kikat.. Hittade en jätte söt keps på Kappahl som jag funderar på att köpa till William. Kikade lite i andra affärer men dutti som jag är så handlade jag inget. Ovanligt för att vara mig. Jag tror jag håller på att bli ekonomisk.. Haha! Åsa passade William en stund medans vi åkte till Ö&B och bytte hans lastbil vi köpte där för nån vecka sen. När jag kom hade han mumsat i sig yogurt och bär =) Mums!! =D Hihih..

Sen ikväll har vi ju vart på bio och tittar på "Änglar oc h Demoner" Jätte bra film! Helt klart en film jag kommer se igen. Jag älskar ju att se historie-relaterade filmer, som denna, Da Vinci Koden, Stigmata, you name it! Så himla mysigt att gå på bio, att man inte gör det oftare egentligen, för så dyrt är det ju inte.. *mysfaktor* När vi hämtade William hos farmor så ville han inte följa med hem, han skulle stanna.. Men fick me oss han till slut efter en hel del protesterande. Väl hemma va han helt omöjlig, han skulle inte äta välling, inte ta på sig pyjamas, inte sova.. Nej ingenting!!

Men Jörgen fick lagt han tillslut efter mycket om och men.. Nu har jag precis kollat på Greys! Vart ute med Rocky, och väntar på att diskmaskinen ska bli klar så att jag kan gå och lägga mig så jag är pigg imorn när William vaknar och vill leka. Imorn är det ledig dag, är ju röd dag.. Får se vad vi ska hitta på, blir väl en liten promenad kanske så man slipper sitta inne hela dagen lång.. Nu är det nana tajm =D


Kommentarer
Postat av: Melinda

Mmm vill ha det så men kommer aldrig gå för Niklas vill inte! får börja såhär nu iaf så får vi se hur det blir senare.

2009-05-20 @ 23:49:12
URL: http://melindaskamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback