Fredag 22/5

2009-05-22 08:11:35 Dagboken
» Kommentarer(4) «


God Morgon.. =)

Ja iaf för mig, inte så värst för Jörgen för han har vart uppe och spytt hela natten :/ Vet inte om det är magsjuka han åkt på eller om han har ätit något olämpligt. Hoppas verkligen inte att det är magsjuka, får då lär ju garanterat jag och William åka på det. Så om en stund tänkte jag "rymma" hemifrån och vara nära Jörgen så lite så möjligt. Känns bäst så just nu. För bläää vad jag hatar magsjuka, bland det värsta jag vet.

Igår orkade jag inte blogga.. På förmiddagen åkte vi ut till Vickan och hennes hästar. Hon har ju ett helt stall med massa pollar. William älskade hästarna och blev vansinnig när vi skulle gå ur hagen, sprang runt och kastade boll till Vickans hund Deo hela tiden, barnkärare hund får man nog leta efter. Han va hur go som helst, och verkligen jätte försiktig. Inte många hundar som är det, Rocky skulle kunna lära ett o annat av honom.. Men nu har jag iaf fått det bekräftat, William är rädd för små hundar, Deo va det inga som helst problem med, det ska vara stora hundar för den där lilla grabben.

Sen åkte vi hem och sov middag och lagade mat, sen gick vi ut en stund och lekte i lekparken ihop med Åsa och Melwin =) Very najs, sen gick jag hem till Åsa och kikade på film, kikade på Da Vinci Koden.. =D Ska läsa böckerna nu hade jag tänkt, kunde ju vara käckt ^^ Hihi.. Nu ska jag byta bajsblöja på William, det luuuuuktar!


Kommentarer
Postat av: Sofia k

vilka fina hästar och fin bild:D

2009-05-22 @ 08:41:51
URL: http://sofialkarlsson.blogg.se/
Postat av: Amelie

Hankanske är rädd för katter? Många barn tänker nog inte på att det är en liten hund om man är van vid stora... Nova sprang runt och pekade på mongo och sa katt igår så... ;) Tänkte bara för han verkade ju vara rädd för tratten med... puss

2009-05-22 @ 12:16:44
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Linda S.

Haha likadant med Mio, stora hundar är ingen fara men små hundar är inge skoj. Och katter tycker han om så är inte för att han tror det är en katt :P

2009-05-22 @ 19:55:46
URL: http://lindasundberg.blogg.se/
Postat av: Amelie

Ja mycket möjligt... Man vet ju inte alltid vad som rör sig inne i dessa små huvuden ;) <3 Ni får helt enkelt träffa oss mer så hän vänjer sig vid Mongo (små hundar) också =) puss

2009-05-22 @ 21:19:39
URL: http://elefteria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback