Gottigott hos Åsa.. =)

2009-05-01 23:23:23 Dagboken
» Kommentarer(1) «


God Kväll gott folk =)

Dags att sammanfatta dagen kanske? Ja som sagt så va de ju en liten herre som steg upp 6 imorse, det resulterade i att han sov "middag" vid 10 redan.. Ja så kan de gå när sovtiderna rubbas. Strax efter 14 kom faster Jessica hit på en fika, jag hade bakat en icke kladdig kladdkaka, jag fattar inte varför jag inte lyckas? Men jaja, övning ger färdighet sägs det. Kl 15-18 hade jag bokat tvättstugan så det var bara o köra ett tvättpass, men det va inte så mkt tvätt så de gick rätt fort, fick bra assistans att hänga den också, William hjälper gärna sin gamla mamma med tvätten =)

Sen tog vi oss en promenad till Hemköp för att handla lite, så vi kunde göra kycklingsallad ikväll :) Väldigt smaskig blev den, och jag känner mig fortfarande mätt, köpte oss även lite chips som vi mumsat på under kvällens gång, vid halv 9 gick jag över till Åsa för att hålla henne sällskap lite, och snacka lite skit om hennes idiotiska ex, ja idioter finns det gott om! Och nu sitter jag hemma igen, Jörgen ville ut och åka lite, så ja varför inte?

Jag ska nog snart gå och lägga mig känner jag, tröttelitrött efter att vart uppe alldeles för länge idag.. Inte nanat något på dagen, det har ju funnits så mycket annat att göra idag. Imorn är det lördag och jag tänkte att vi skulle hitta på nåt med Åsa och barnen.. =) Alltid trevligt! Nej vi får höras imorgon, natti natti

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Kajsa & Harry

Hej jag har ju inte ditt mobnr. så det får bli en inbjudan såhär:

Måndagen den 11 maj kl 14.00 ska jag ha kalas!!! Hoppas ni kan komma!!

Kramar Harry

2009-05-02 @ 08:39:49
URL: http://kajsahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback