Tisdag 19/5

2009-05-19 08:26:30 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Morsning ;D

Han sov ju lite längre imorse iaf, till halv sju fick jag sova.. Sen gick vi upp och jag duschade lite snabbt innan vi gick o väckte Jörgen.. så nu är iaf hela la familia uppe. Idag har William kort dag på dagis och efter att jag lämnat han blir det gå ner till stan för ett möte jag ska på. Hoppas det går bra, jag gillar inte sådana möten så.. men det blir va det blir. Kl 12 ska jag hämta lill-prinsen och sen hem och lägga han.. Vid 15-tiden är vi bjudna hem till Åsa på fika, även Karin skulle komma idag med lilla bebisen i magen.. =) Alla är ju verkligen gravida nu.. *mysigt*

Annars är det TV kväll ikväll, ja för det är ju faktiskt Desperate ikväll =D *me like* Annars är dagen ganska så lugn.. Är ju rätt mycket denna veckan ändå.. Så det är rätt skööönt! Får se vad man man ska hitta på. Imorn ska vi ju på bio. Ska bli grymt kul o se den filmen. Jag älskade verkligen Da Vinci Koden så jag har nog rätt höga förväntningar på denna filmen med. =)

Nu ska jag klä på mig och göra mig iordning.. Ha en bra tisdag!


Kommentarer
Postat av: Fia

skönt med "lite" sovmorgon hehhe tråkigt när dom intekan sova så länge. skönt att även han har korta dagar på dagis! Hoppas mötet går bra, och att ni får en trevlig fika! åhh ska ni på den i morrn! då måste du berätta om den var bra eller inte! har tänkt o gå på den i helgen =)

2009-05-19 @ 11:14:23
URL: http://chipandme.blogg.se/
Postat av: Åsa, Thea och Melwin!

Kan jag få låna er film da vinci koden så jag kan se den till i morgon så jag får lite humm om personerna i den minns inte jag sett den nämligen:-D korkad som jag är.

2009-05-19 @ 18:10:30
URL: http://mammtilltvabusar.blogg.se/sondag
Postat av: Karisma__

Hej hej. Sjuuukt va sööt W är, snygg jacka han har P.o.P.? Älska.

Jaa men visst var det sjukt kallt uppe på k-b. Brr trodde jag skulle döö. Var juh såå fiiint annars, bara att det blåste is-kallt.

Skiit snygg blogg design du har föresten. ;D

2009-05-21 @ 19:24:43
URL: http://miiosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback