Fredag 2/10 - Fika?

2009-10-02 07:17:37 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Morrn ! :)
Klockan är tidig nu när vi är uppe, men William ska vara på dagis kl 8 och strax därefter ska jag vara i skolan. :/ Önskar jag slapp, egentligen borde jag vara hemma och vara sjuk för nu är jag riktigt jävla förkyld, MEN jag har inte tid att vara sjuk just nu, så det får allt vänta. Jag ska kurera mig i helgen istället. För jag tror vi får tillbaka våra prov idag och jag vill så gärna se hur det gick om det blev ett G, eller om det gick käpprätt åt helvete.

Igår var vi på Volvo och hämtade hem våran bil, vi hade fått helt nya delar på bilen, så den är reparerad för nästa samma värde vi köpte den för, det är inte dåligt. Jag trodde dom skulle sätta på begagnade delar eftersom det blev så dyrt men icke! Det tackar vi för! Men bilen startar fortfarande inte, dom säger att det är bensinpumpen så vi får åka och byta den idag. Vi köpte ju en begagnad på skroten som vi testkörde där och då funkade den, men det va visst inte tillräckligt med tryck i den, så jag hoppas vi får byta den eller kan få pengarna tillbaka.

I eftermiddag ska jag träffa Emma & Kristina . Emma är och hälsar på sina svärisar. Så då får man ju passa på och ses. :) Blir väl en fika på stan och gå o kika lite. Nu ska jag däremot klä på oss så vi kommer iväg till dagis i tid !

Vi va förresten iväg igår och shoppade nya varmare skor till William =)
Lägger upp en bild på dom! :)


Kommentarer
Postat av: Lisa, Loves mamma

Krya på dig!

2009-10-02 @ 21:30:08
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/
Postat av: Ylva

visst är jag ju otroligt läcker? ^^

väldigt fin blogg och herregud sicken söt son du har :)

2009-10-03 @ 20:54:00
URL: http://anotheryou.blogg.se/
Postat av: Melinda

Tack gumman =P

Allt väl me dig och familjen? =)

Sj så e det väl bra =) lite frusen bara av allt

skitväder nu!



Puss & kram

2009-10-03 @ 23:29:07
URL: http://melindaskamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback