Pluggeliplugg

2010-04-28 11:14:43 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Hallå Hej!
Sitter här med Emilia och pluggar Vård & omsorgsarbete.. Trööökit.
Men det måste bli gjort, jag ligger efter med en uppgift, men det är så hiiiiimla mycket att skriva så mina ögon bara går i kors :/ William ligger och sover just nu, han somnade i soffan framför Svampbob. Sötunge! Han är så snäll så när vi pluggar, sköter sig själv mest hela tiden.

När Jörgen vaknar sen ska vi åka till Överby, jag ska köpa mig en BH idag, och sen ska vi handla lite. Inte för att det ekar tomt här men, Jörgen han vill storhandla, så då får han väl göra det då :P Haha. Så kan jag kika på lite annat så länge. Undra om man snart ska fixa nån lunch tills lillfisen vaknar från sin tupplur.

Och ikväll är det myspys för hela slanten, för Jörgen ska INTE åka och jobba.. ! Yaaay! =)

Kommentarer
Postat av: [sofia - foto, design, vardag]

Svar: Så lite så :)

2010-04-28 @ 22:09:57
URL: http://sofiawahlby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback