♥ Dag 13 – Den här veckan.

2010-12-04 22:15:00 Tidsfördriv
» Kommentarer(1) «


Den här veckan, vad har vi gjort då?
William har vart på dagis måndag - onsdag. I måndags var vi och shoppade lite :) Åt middag ute hela familjen ! =) I tisdags var jag och Linus hos Elina & David och hälsade på och fikade :) Vi handlade även klart alla julklappar till alla andra, nu är det bara våra egna barn kvar, men mest William då. Linus fattar ju inte nåt om det, och uppskattar det inte heller. Det är ju mer vi (läs jag) som tycker det är roligt att handla till båda barnen.

I onsdags började Jörgen jobba igen efter sin pappaledighet. I torsdags hade jag en tandläkar tid för en rotfyllning av min framtand som åkte av på mitten för ett tag sen. Och igår var vi på bvc för 6-veckors kontroll och sen fikade vi hos Elina igen =) idag har vi vart iväg och handlat lite, och imorn är det andra advent :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag äter såna vitamintabletter för kvinnor (när man väl kommer ihåg det). Dock ville inte BVC sköterskan att jag skulle börja äta järn tabletter än eftersom hon ville ta nytt prov, vilket blir i v23-24

2010-12-05 @ 12:51:25
URL: http://billyrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback