Lunchdejt

2010-02-10 09:47:35 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Sleeping Beauty , är det jag det?
Jag har sovit som en stock inatt, underbart skönt. William kom in och väckte oss imorse. Och sen dess har det rullat på . Idag fick han vara hemma från dagis, jag hade inte så mycket plugg att göra idag och då finns det ingen mening med att lämna han på dagis. Nu sitter han och pappsen i köket och äter frukost. Jag äter ju som bekant helst inte frukost, jag får bara sjukt ont i magen då.. Så jag sparar mig och äter en liten lunch istället.

Idag ska vi ner till stan och luncha med våra underbaringar Sara & Nicolina <3 Pappsen behöver lite lugn o ro så han kan sova ett par timmar innan han ska jobba natten. Han går på 17.00 och jobbar till 08.00 =/ Tråkigt, men nu jobbar han såna pass ända till onsdag nästa vecka.. =( men men ..

Nu däremot ska jag nog ta mig en rök, och sen ta en dusch o kanske få ordning på min kalufs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback