Melodifestivalen 2010

2010-02-13 11:04:00 Dagboken
» Kommentarer(1) «


:) God Morgon !
Fick lite sovmorgon idag =) Mysigt, det är inte så ofta det händer.. Om inte William är väääääldigt trött. Igår var vi på Överby en sväng och handlade lite granna, jag hitta ett par supersöta skor (vårskor) till William . Endast 34 kr. Vadå fynd? Det gäller att passa på. Gårdagen spenderade jag med min blivande man :)

Idag kommer Kristina och barnen hit. Jörgen ska jobba natt, så vi ska väl äta nåt gott, och kolla på Melodifestivalen tillsammans. Tycker nog William är roligt, han tycker så mycket om Kristina. Men innan dess, ska jag hinna städa, tvätta, diska =/ Allt tråkigt på en och samma dag.. *SUCK*

But it has to be done!

Kommentarer
Postat av: Therese & Hampus

Ja, de är helt underbart när Hampus kommer och vill hålla/hjälpa till med Pontus.

Hoppas att de skall hålla i sig. Har visat lite att han inte gärna vill vänta på sin tur på kvällarna, men då är han ju väldigt trött.

2010-02-13 @ 13:20:22
URL: http://nuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback