Pluggeliplugg

2010-02-03 22:09:00 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Tjaaaa !!
Imorse tog vi pulkan till dagis, hade inte kunnat fram någonstans med vagnen.. För som jag misstänkte hade dom inte plogat ett skvatt.. Snöröjningen i den här stan är ett enda stort skämt. Men men vi kom till dagis iaf. William ville vara inne och leka, dom lite större barnen var ute, iaf dom som ville.

När jag kom hem satte jag igång med plugget. Idag va det Vård och Omsorgsarbete , och det satt jag med i ett par timmar, men med pause för diverse telefonsamtal med Frida & Sara. När jag var klar och Jörgen vaknat hämtade vi Wille för att sedan åka ut till Maxi och handla. Väl hemma satte jag igång och gjorde Tacogratäng, blev smaskens :) Och sen fick den lille skitgrisen dvs Wille, hoppa i badet. Dock inte så poppis. Iaf inte när det var dags att tvätta håret, då blev det mest skrik och gap. :/ Han som alltid har älskat att bada innan .. Men så här har det ju varit ett tag.

Efter William var klar, så var det min tur. Tog mig ett lååååångt skönt bad. Så nu känner jag mig som en ny människa =) Underbart! Perfekt när min stora älskling är hemma. Imorn är det skoldags, vi ska se på film på Psykologin "Billy Elliot" Rätt slappt och skönt, så imorn sköter pappsen lämning på dagis. Har även funderingar på att åka en sväng till Borås imorn och lämna soffan till Mammsen. Ska bli skönt att bli av med den.

Nej nu ska jag äta lite choklad .. =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback