The end of the Day ..

2010-02-28 23:16:21 Dagboken
» Kommentarer(4) «


Då var denna dagen slut .. Har inte gjort många knop.. Typ ätit, det är väl det mitt liv kommer se ut dom närmsta 9 månaderna, av att äta. William har vart i sitt esse idag, jävlig som få. Tur han inte är sån varje dag. Vi har tittat på Nicke typ hela dagen, eller lekt med lego på hans rum. Vid 16 fick han gå in och väcka sin pappa, sen gick jag o vilade lite. Super trött.

Annars ikväll så har jag spelat Bingolotto , vann inte ett skit som vanligt. men men, den som inte spelar, den vinner heller aldrig. William var inte lätt att lägga ikväll, annars brukar det gå utan protest, men nu ikväll var han vansinnig för han skulle INTE sova. Men mamma och pappa är lika envisa dom. Så de va bara o lägga sig, men han kom upp för en liten stund sen, varför vet jag inte?! Men jag gick tillbaka med han, så somnade han om igen..

Jag och Jörgen pratade lite om en sak innan, att det kändes ju lite surt att vi sålde barnvagnen förra månaden. Hade vi inte sålt den, hade vi inte behövt köpa en ny nu tills lillbebis kommer. Men helt ärligt, så inte mig emot. Hihi! Längtar sååå efter våran lilla kotte, men det är ju låååångt kvar. men men .

Nu är det snart nanatajm, och äntligen ska jag få sova ihop med min underbara älskade .. <3

Kommentarer
Postat av: Therese & Hampus

De kan bara de vill :)

2010-03-01 @ 12:12:08
URL: http://nuppi.blogg.se/
Postat av: Angelica

är ju så roligt med barnvagnar =) vi har ju också sålt våran som vi hade till anthon, tycker det är skit kul att kolla å vagnar.. =) skall ni köpa nytt eller beg?

2010-03-01 @ 12:55:06
URL: http://muchlov.blogg.se/
Postat av: LindaNikolina

Kikar in här och säger att din bloggdesign är väldigt fin! :)

2010-03-01 @ 19:20:07
URL: http://spjatte.blogg.se/
Postat av: Caroline - Mamma till Freija & Loke.

Tusen tack : )

2010-03-01 @ 21:11:03
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback