Vigselringar

2010-02-09 22:28:49 Dagboken
» Kommentarer(9) «


Hejsan! =)
Dagen har varit rätt lugn :) När Jörgen kom hem från jobbet åkte vi ner till Skatteverket och lämnade in papprena om Hindersprövning och efternamnsbyte. Jag passade även på att ringa till kommunen och ringa och boka datum för vigsel. Så den 17 Mars gifter vi oss! Jag har lite svårt att fatta att om bara lite mer än en månad kommer vi vara man och fru <3 Som jag längtat efter detta!! Sen åkte vi iväg på jakt efter vigselringar.. Var nere i stan och kika, vidare till Lilla Edet och sen till Vänersborg. Men jag tror vi hittat dom ringarna vi vill ha iaf. Dom kommer från Flemming Uziel kollektionen - Circle of love . Kommer bli super detta =)

Nu gäller det bara att hitta klänning, skor ja rubbet.. Jörgen har ju redan kläder, men inte jag. Sara skulle kolla med sin mamma om håruppsättning, hon är ju frisör. Så det kommer nog bli kanon. När vi kom hem och hade hämtat William från dagis fixade vi med maten, potatisgratäng och skinkschnitzel =) Yummi.

Och nu ikväll har jag bara babblat med Sara i telefon som vanligt! :) Har skrattat så jag vek mig dubbel nästan! Gud va jag är glad att jag har hittat henne, en äkta vän, en vän för livet. Love Ya! <3 Imorn blir det luncha med Sara och innan dess hinna med lite plugg. Jörgen ska jobba natten, så han behöver sova.



Ringarna :)

Kommentarer
Postat av: Marianne

Grattis o lycka till

2010-02-09 @ 22:34:52
Postat av: Nicole

Vad roligt! Hoppas allt går bra och att det blir precis som du vill ha det! :D

2010-02-10 @ 08:02:02
URL: http://nicolerydin.blogg.se/
Postat av: Christina

Grattis :)

2010-02-10 @ 09:18:11
URL: http://christinasundqvist.blogg.se/
Postat av: Mia

Superfina

2010-02-10 @ 09:36:20
Postat av: F R I D A - mamma och gravid!

Älskade vännen, jag börjar nästan gråta nu när jag ser att ni har bestämt datum och att ni ska göra detta! Jag är så glad för eran skull..



Och på mitt beräknade förlossningsdatum och allt! ;)



Jag önskar er all lycka i världen!

Älskar dig! <3

2010-02-10 @ 12:52:37
URL: http://fridadrotz.blogg.se/
Postat av: Lisa, Love och Moas mamma

Fina ringar!! Men det ser dyrt ut!! hehe

2010-02-10 @ 13:42:20
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis till kommande bröllopet! :)

Blir det kyrkligt eller borgerligt?

2010-02-10 @ 22:32:45
Postat av: Johanna W

Är så glad för er skull! Verkligen jätte fina ringar!

2010-02-11 @ 08:26:16
Postat av: Jessica

Neej men Marie, va läser jag :) Guud va kul! GRATTIS!

2010-02-11 @ 22:29:45
URL: http://minfamiljojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback