William 2,5 år

2010-02-24 14:24:03 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Tiden bara springer iväg .. Nu har det redan gått 6 månader sen William fyllde 2 år. Min lilla kille är inte så himla liten längre, varför går tiden så himla fort för? Kan nån sakta ner den åt mig, han fyller ju för tusan 3 år i år. Jösses, som han brukar säga.. Haha! :) Imorse kom han in och gosade med oss. Mysigt :) Sen gick han och Jörgen upp medans jag låg kvar en stund, för jag hade rätt ont i magen imorse när jag gick upp. =/ Jobbigt läge.

Sen kom Carina och hämtade William . Hon ska ha han idag under tiden jag pluggar.. Eftersom han fortfarande hostar och därmed inte kan vara på dagis, och Jörgen behöver sova för han jobbar natt. Så då va hon snäll och ställde upp.. Tusen tack! Och sen kom Amelie & Emilia.. Idag var det mag och tarm kanalen som skall pluggas. A lot to do! :) Men det är skönt när det är klart, bara att hoppas att vi slipper komplettering, för det vill jag inte ha! ;P

Annars händer det inte så himla mycket idag.. Men bara för det, så betyder det inte att jag inte har nåt att göra, för det har jag.. Jag ska diska åter igen, städa, vika tvätt.. Ja ni ser ? :P

 

Min lilla kille <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback