Besök på MVC

2010-03-10 19:54:47 Dagboken
» Kommentarer(4) «


Igår hade vi min storebror Hasse på besök :)
Lika trevligt som alltid, William lekte så det stod härliga till, han var superglad för att ha sin morbror här. Det är lite synd att vi bor 8 mil ifrån varandra, man kan ju inte träffas så ofta som man vill. Men då hinner dom längta efter varandra. Efter att Hasse åkt hem stupade William i säng, och då va klockan bara 17:45 ?! Jisses alltså.. Han brukar aldrig somna sååå tidigt, men han sov hela natten ända fram till kvart i 7 imorse! Han måste vart supertrött.

Kvällen spenderades i soffan, tittandes på TV :)
Och idag har vi varit på det första besöket på Mödravården .. Det var bara allmän info sånt som jag redan visste, alltså inget nytt. För detta barnet fick vi en ny barnmorska, hon vi hade med William har gått i pension. Men allt gick fint, blev flyttad datum mässigt, så numera är BF 31 Oktober. Men det kan ju ändras på Ultraljudet sen.. Men nån gång där iaf :) Så jag är nu i vecka 7 istället för 6 :) Ska tillbaka om ca 3,5 vecka för provtagning! Men det ska nog gå bra :)

Sen åkte jag och William upp till Sara & Nicolina. Bakade muffins, och sen fixade vi tacos :) Mums =) Det va riktigt smaskigt, och smidit lite planer ;D Jag längtar verkligen tills vi flyttar, då kan jag umgås med Sara varje dag, får se hur länge hon orkar med mig, ;D Haha! När vi kom hem så gick William o la sig, men han var lite ledsen för att hans pappa inte var hemma och kunde pussa han godnatt =/ Men han kommer ju hem imorn bitti..

Nu ska jag lägga mig i soffan och vila lite.

Kommentarer
Postat av: Emma

Vem har du som barnmorska nu då?

2010-03-10 @ 20:46:54
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: nalle333

Ni får satsa på 29 Oktober istället, ett BRA datum ;) (Pluttis födelsedag!) Haha.

Vilken BM hade ni förut o vilken har ni nu? Kramizz

2010-03-10 @ 21:37:39
URL: http://www.metrobloggen.se/nalle333
Postat av: Lisa, Love och Moas mamma

Vem har du som barnmorska nu då?

2010-03-11 @ 09:46:34
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Morbror hasse var lika trött han när han kom hem på kvällen. Det var knappt så jag orkade gå och kolla på hockeymatchen. Satt och halvsov i scandinavium. Sen slocknade jag direkt i soffan när jag kom hem. Han är underbar min lille huligan. Är så stolt över william!!!!

2010-03-12 @ 20:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback