Man & Fru

2010-03-18 22:22:12 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Äntligen är vi gifta!

Dagen innan spenderade jag hos Sara och Toni, vi åt en goo middag tillsammans och avslutade kvällen med lite godis och filmen Saw 6. Jag älskar Saw filmerna, men denna blev jag lite besviken på. Iaf om man jämför med tidigare filmer. Men den var helt klart OK!

På Bröllopsdagsmorgonen, gjorde iordning mig hos Sara, tanken va att vi skulle lockat mitt hår, men de ville inte med sig, så körde på rakt hår och ett gulligt spänne, sen tog jag och Sara bussen ner till stan och till kommunhuset och mötte upp dom andra som skulle vara med inne på vigseln. Mina pojkar var så fina! Jörgen var så stilig och William likaså :) Vigseln gick fort och bra.. Är glad att vi valde en borglig vigsel, hade aldrig pallat ett kyrkligt bröllop, kände mig inte sådär jätte bekväm med att folk stod och tittade på mig, kan ju gissa hur det vart om man hade haft det i kyrka, så jag är glad att vi valde en enkel cermoni. Jag fick min älskade Jörgen <3 Och min ring är sååå vacker. Nu är det vi tills döden skiljer oss åt!

Efteråt hade vi ett litet Bröllopskalas för våra familjer och våra närmsta vänner! Tusen tack alla som ville fira denna dagen med oss! Det bjöds på tårta och kakor :) Kvällen avslutades med middag ute tillsammans med Sara & Toni! Sen hyrde vi "Män som hatar kvinnor trilogin" Så nu har vi sett första filmen, jag tycker verkligen den va jätte bra, blir att se på resten i helgen! Vill även passa på att tacka för alla superfina Bröllopsgåvor vi fick! Tusen tack!

Idag var det tillbaka till vardagen, Jörgen är tillbaka på jobbet.. Gör sin sista natt innan ledighet, åh va jag längtar efter att få ha han hemma. Vi har inte gjort så himla mycket idag, vart på Överby och handlat en sväng, sen bara varit hemma. Blev tidig kväll för William idag, han stenslocknade 17.20! Bara han inte är på väg att bli sjuk igen, han har visserligen börjat hosta en del igen, men jag hoppas inte att det är nåt. Han får aldrig vara på dagis min lilla skrutt.. Förra veckan var han där 1 dag, denna veckan har han inte varit där alls.

Kanske är lika bra att gå och lägga sig.. Vet ju aldrig när jag får stiga upp imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback