Remember Me

2010-03-13 11:48:44 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Igår pluggade jag hela långa dagen =/ Jobbigt! Fixade först en uppgift i Medicin, och sen gjorde jag ett fördjupningsarbete om ätstörningar , finns så sjukt mycket att skriva om. Men jag fick ner det till ca 7 sidor. Så nu ska jag bara skriva ut det och lämna in arbetet på torsdag, kanoners =) Skönt att ha det gjort, så nu kan jag har en välförtjänt helg :)

Igår var jag, Sara & Josie i VBG och tittade på Premiären av "Remember Me" . Robert Pattinsons nya film! Jag säger bara vilken film! Vilken roll han spelade, så verklig, så nära på nåt sätt.. Det kunde lika gärna ha varit en sann berättelse, och slutet ska vi inte prata om, jag grinade som en tok =/ Men summan av det hela, en superbra film som jag rekomenderar varmt! :)

Sitter och väntar på att William ska komma hem, han sov hos sin faster inatt, och nu saknar jag han massor! Har så himla svårt att vara ifrån han =/ Haft svårt att sova inatt, när jag vaknade imorse väntade jag bara på att han skulle komma in och hoppa på mig och säga "Mamma vakna nu" Aw, min lilla goding! Älskar han så det gör ont, vad vore livet utan barn?! Nej, jag kan inte tänka mig det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback