Det här med välmående..

2010-05-03 22:32:41 Dagboken
» Kommentarer(7) «


Ja just nu är jag inne i en riktig svacka känner jag :/ Det har hänt alldeles för mycket runtomkring mig den senaste tiden. Jag känner att jag knappt orkar med min egen vardag just nu, allt känns bara bläää.. Dagen går runt men det är fan knappt, när jag vaknar på morgonen vill jag bara vända mig om och somna om igen, dra täcket över huvet och fortsätta sova, men alla med barn vet väl att det inte går. Nej allmänt depp just nu =( .. life goes on!

Men fick träffat Jessica idag och pratat av mig, och det kändes skönt. Och snart kommer Jörgen hem, som jag längtat efter honom! Vill aldrig att han ska åka ifrån mig igen. Men på onsdag börjar han jobba igen =/ Tur jag har min lille vilde, vad skulle jag göra utan honom? Min glädjestråle, mitt allt !

Imorn ska jag till bm och lämna lite mer blodprover. Och sen ska jag till skolan på HLR kurs, och sen titta på några filmer. Sen är veckan rätt fullspäckad. Onsdag ska vi till VBG och leka med Linda, Mio & Ninja, Leona :) Torsdag blir det playdate med Nathalie och hennes goding! :)

Jag behöver det känner jag!
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Emily, mamma till Vincent 1år

Usch va tråkigt!! Hoppas du mår bättre snart & solstrålarna som börjar smyga sig på kommer nog göra susen tror jag :-)

Massa kramar. . .

2010-05-03 @ 22:55:36
URL: http://emsiss.blogg.se/
Postat av: Linda S.

Kram till dig vännen <3

2010-05-03 @ 23:45:18
Postat av: nalle333

[ det är i de mörkaste stunderna som de riktiga vännerna träder fram ] - tänkvärt -

2010-05-04 @ 06:14:34
URL: http://www.metrobloggen.se/nalle333
Postat av: Emmelie

Hej, snubblade in på din blogg bara sådär. Vilka fina bilder på lilla sonen du har. Själv är jag också mamma till en liten prinsessa på 1,5 år o ska ha en till i slutet av augusti. Så jag vet allt om trötthet o hormoner som inte alltid vill som man själv vill. Hoppas d blir bättre för dig snart!

2010-05-04 @ 12:59:07
URL: http://lillyovi.blogg.se/
Postat av: Amelie

Jo men det är ganska mycket nu. Jag känner också av det. Men varför är det så? Är det för att våren kommer med alla måsten? Varför händer allt just nu liksom? Vissa dagar vill jag bara sätta mig ner och stortjuta för allt är så jobbigt. Men man hinner inte... Men det är som du säger, Life goes on. Det måste det.

<3

2010-05-04 @ 13:09:19
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja jag vet också hur det är... Men jag är inte ens gravid..och har "bara" ett barn...

Är verkligen imponerad av alla fler barns mammor... eller blivande fler barns mammor...



Har själv spenderat hela dagen på golvet på massa täcken.. Bara jag är på golvet är min lille nöjd :-), så det är skönt när man har depp dagar!



Kraaam på dig! Efter regn kommer solsken! <3

2010-05-04 @ 22:19:12
URL: http://beeinglinda.blogg.se/
Postat av: Noomi

Lite komiskt att jag svarar på det du skrev i just detta inlägget.. då du skrivit typ samma :)



Nej de e verkligen inte ngn höjdare o må så. När man bara känner att allt känns sååå fel redan från de att man öppnat ögonen. Då tänker jag: Oooj hur ska denna dagen gå?

fast jag däremot kan tycka det e värre dom stunderna då jag vet att jag måste ta hand om emilio. självklart känner jag som du att vad hade man gjort om de inte fanns, absoluut!



Men just när jag mår dåligt så får jag sämre tålamod o de går ut över emilio, o de tycker jag inte om =(

Då blire ännu jobbigare!



Hur känner du dig nu då? Himla crap o ha dessa hormoner i kroppen.. det suuuger verkligen musten ur en =/



Kramar

2010-05-06 @ 21:41:29
URL: http://familjenvalladares.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback