Farsdag

2010-11-14 09:09:44 Dagboken
» Kommentarer(6) «


Grattis alla pappor på Farsdag! :)
Men helst av allt hade jag velat gratta min pappa idag .. Om jag bara hade kunnat =/ ..
Men istället så grattar vi Jörgen , världens bästa pappa! Jag kunde inte ha fått en bättre pappa till mina barn. Han gör verkligen allt för oss, jobbar ihjäl sig i stort sett, bara för att vi ska ha det bra . Han är helt klart den bästa, världens bästa pappa!

Vart uppe sen 06 idag, då vaknade Linus och sen dess har han vart en aning kinkig. William gick upp vid halv 8, satte på Tv till han, medans jag försökte få Linus och somna, han var jätte trött o grinig. Så nu har jag & William precis ätit frukost tillsammans :) Känns skönt att jag fortfarande kan äta frukost, efter jag fick William tappade jag allt vad aptit hette, och var rädd att det skulle bli så denna gången med, visst har jag en minskad aptit nu med, men jag äter iaf. Vilket är ett måste för att amningen skall fungera :) Nu är jag tom hungrig när jag vaknar på morgonen =)

Hur firar ni farsdag?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skriv gärna ett inlägg om hur du fått amningen att funka =)

2010-11-14 @ 09:33:03
Postat av: Amelie

Jag kan i stort sett varje dag. På eftermiddagarna i alla fall å på förmiddagarna kan jag ofta. ^^ Hur känner du? När orkar du och så? =) Det är ju en tuff omställning att få barn liksom och man vill inte tränga sig på. :P

2010-11-14 @ 10:23:05
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: ☆ ☆ ☆ ♥ Mellie ♥ ☆ ☆ ☆

Grattis till pappa :) sj så firar jag denna dag med min fästman och hans son Dante :)



Ha en fin dag gumman!

Krams

2010-11-14 @ 11:51:20
URL: http://www.mellie.se
Postat av: Hannele - mamma till 2 underbara prinsar <3

firar inte den speciellt nog eller mkt..ger en present och sedan så äre klart. Hade viljat fira den lite bättre men ja J har ju aldrig tid eftersom han ska ju fira sin pappa under dagen också och själv så har man ingen pappa längre på det sättet så jag har ingen att säga grattis till så :) men inget jag lider av heller..

2010-11-14 @ 12:34:36
URL: http://mammah.webblogg.se/
Postat av: Zara

Vi firar inte utan har varit på söndagsmiddag hos min morfar med fru.

2010-11-14 @ 19:55:55
URL: http://zaramellqvist.blogspot.com
Postat av: Erika

Men åååh! GRATTIS till prinsen! Lite sent kanske men jag lyckades slarva bort alla adresser och hittade inte tillbaks förrän nu!



Glad för att ha hittat tillbaks är jag iaf :D

2010-11-14 @ 21:23:54
URL: http://dumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback