Släktkalas

2010-09-04 22:18:37 Dagboken
» Kommentarer(4) «


Imorse tyckte William att det var morgon redan vid 05.30. =/ Inte okej!
Men han la sig en stund och gosade mellan oss i sängen, tills Jörgen ville gå upp.. Är han hemma så är det oftast nästan alltid han som går upp med William, medans jag får ligga och dra mig lite. :)

Framåt 11-tiden skickade jag iväg mina killar ut, för att få städa ifred. Det går lättare utan dom hemma. :P Dom hade vart iväg till Date's buss, och vart hos farmor och William hade busat med Iszabella. Hann med rätt mycket under tiden dom var borta, men gjorde William gott också att få hitta på nåt med sin pappa utan mig. Mig ser han ju veckans alla dagar, men inte Jörgen eftersom han jobbar som han gör.

När dom kom hem gjorde vi lite mat, hemmalagat potatismos & Kassler :) Yammi!
Och efter det åkte Jörgen, och kalasgästerna började droppa in. William fick jätte fina presenter, så tusen tack till er alla! När alla gästerna åkt hem hade jag sååå ont i ryggen =/ Det tar på krafterna och framför allt ryggen att ha kalas. Så både jag och William la oss i soffan och tittade på Toystory innan han skulle sova.

Är supertrött nu, ska alldeles strax gå och lägga mig, men innan dess måste Rocky ut en snabbis och kissa och bajsa. Nej vi hörs imorn ist! =)

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Elina

Söta william <3 Han är allt för go!! :)

Hur ser min dotter ut på bilden då? haha.. undra egentligen vad hon kolla på, ett öga till vänster och ett till höger :P

2010-09-04 @ 23:41:41
URL: http://elinabacklund.blogg.se/
Postat av: Hannele - Snart 2barnsmamma

Svar;

Ah ja men det är ju inte långt kvar nu för dig heller :D

2010-09-05 @ 07:24:48
URL: http://mammah.webblogg.se/
Postat av: Martina

hejsan!



kan tänka mig att de är lugnare att städa utan grabbarna hemma:)

va fin vagnen var ni fått hem nu:) nu känner man att de börjar närma sig;P



söta bilder du tagit också.



hare gott

kram

2010-09-05 @ 22:08:08
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej! Är lite nyfiken.. Vart har du köpt Williams byxor och tröja som han har på sig på bilden??



Kram

2010-09-06 @ 10:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback