Fredag 29/4

2011-04-29 07:38:05 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Äntligen Fredag :) Vilken dag vi hade igår. Var på Överby med Sara, Olliver, Emilia & mina barn. Kikade och kide men hittade fan inget för det :/ Och hittade jag nåt var det alldeles för dyrt :/ men jag får väl rota fram nåt ur garderoben o ha på mig . Får väl se hur det ska gå, tycker inte att jag har nåt som faller mig i smaken just nu, men ett par snygga skor har jag lyckats hitta, high heel ofc :)

När vi kom hem fick ett snabb besök av Emma & Melvin :) Och sen tvättade jag, tror ni att det ens syntes i tvättkorgen igår när mitt pass var slut? Nopp! Så jag har bokat tvättstugan idag med. Linus är ändå så himla snorig så vi kanske borde ha en innedag utan massa flängande. På kvällen var Emilia här och vi tog oss ett glas rosévin :)

Dags att förbereda tvätten och gå ner till tvättstugan .
Tjingeling ..

 

Koncentration på hög nivå .

 



Kommentarer
Postat av: wilja, mamma till Jamie!

Tack :)

2011-04-29 @ 14:25:42
URL: http://mmylove.blogg.se/
Postat av: valeria<3 Snart är det min tur att bli mamma.

Vardagslyx med rosevin! :) Hoppas det smakade! :)

Vlken sötnos som försöker komma åt fjärrkontrollen! :)



Hoppas du får en trevlig kväll..

Kram

2011-04-29 @ 18:22:20
URL: http://valeriawikner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback