Lördag 30/4

2011-04-30 06:33:06 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Morrn! Ingen god sådan.. Men det är nu konstaterat att ju senare William lägger sig desto tidigare vaknar han. Igår somnade han vid 21 och strax efter 05 imorse knallade han upp. Då är man sådär nöjd kan jag ju meddela, + att han ställer sig och väcker Linus gör ju inte saken bättre :/ Tyvärr. Så sen dess har vi vart uppe, och jag är trött.. Måste få vila en stund på dan idag annars kommer jag aldrig orka kvällens bravader.

Jag har massvis att göra idag.. Jag ska städa, slänga skräp, handla, lämna barnen, vika tvätt, duscha, hitta kläder, göra mig iordning.. Åh va mycket och de känns inte som om jag kommer hinna allt tyvärr. Men får försöka vara effektiv . Så ska de nog gå bra, jag har ju till kl 18 på mig. Sen kommer mina tjejer :) Och sen blir det all in, och party! Ska bli superskoj!

 

Mina nya skor :)

 

 

Linus har ätit lunch :P


Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

så fin han är när han ätit mat :)

2011-04-30 @ 15:40:52
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: carina

Mystiskt. här somnar william vid 21.30-22 och sover till 7.30

2011-05-02 @ 22:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback