Måndag - 110404

2011-04-04 07:43:01 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Åhhåååå va jag är trött :/ Hade gett vad som helst för att få gå o lägga mig nu. Somnade vid 23 igår, och sen vaknade Linus vid 01, och ville komma o gosa lite. Somnade väl om efter en stund, men vid 4 kliver William upp och vägrar somna om, försökte i över 2 timmar sen gav jag upp o vi klev upp och här sitter jag nu, som en sömnlös Zombie :/ Vet inte hur jag ska orka den här dagen, men får väl lite energi, eller vaknar till när vi går till dagis kanske. 1 timma kvar!! Har nog aldrig längtat så mkt efter dagis som just idag .

Jag är ändå van att sova lite . Det är inte timmarnas sömn jag saknar, utan att behöva gå upp vid 4 det är jobbigt . Jag är van vid att inte få mer än 2-3 timmars sammanhängande sömn, men vid 4 brukar jag inte gå upp. Han somnade ju inte direkt tidigt igår heller, så jag fattar inte vad han ska upp vid 4 o göra =/ Jaja.. Slut gnällt om det .

Idag är det BVC dags! Ska bli spännande och se vad han väger, nu måste han ju ändå passerat 5 kilo! Så som han äter. Nej nu gnäller han här så jag får ta honom :)

P&K

Kommentarer
Postat av: Vera & Marcus!

Verkligen fina bilder du tar Marie ,så härliga gullungar både William & Linus är:)



Du ska se att allt går toppen på BVC idag!



Ha en toppenvecka!



Kraaam Vera & Marcus...

2011-04-04 @ 09:38:15
Postat av: Tina

I Sjuntorp. :)

2011-04-04 @ 10:27:56
URL: http://aniit.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hej!

Hittade in här :) Vilka gulliga killar du har :)

2011-04-04 @ 21:46:26
URL: http://mammatilltrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback