Söndag - 110814

2011-08-14 07:58:29 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Fjortonde augusti idag, alltså 10 dagar kvar till prinsens 4 årsdag! Usch va tiden går fort. För fyra år sen hade jag gått 6 dagar över tiden, och vi gick bara & väntade och väntade, men ja det va en bit kvar att vänta innan han behagade att entra världen. Ja gud va less man var på att vara gravid då ;) Men ut kom han ju med buller & bång! Så snart är det dags att fira hans fjärde födelsedag, alltid lika kul varje år :) Få ger han massa presenter & göra massa skoj med honom :)

Men det är ju inte riktigt dags än :-P Idag är det söndag.. Och planerna är väl inte så jätte många . Jag & barnen ska hem till Elina & David idag! Dricka lite kaffe & skvallra lite ^^ hihi ! Idag åker ju Jörgen iväg ändå till Stenungsbaden på Kickoff & kommer inte hem förän imorgon :/ Så då blir jag helt ensam ikväll :( Inte så kul för min del, men han behöver ju få komma ut lite o roa sig, det är ju ändå dagis start för William imorgon. Ska bli kul :-)

Idag kan jag absolut inte klaga på sömnen :) För inatt har skruttisarna sovit super bra, William kom in till mig vid 4 & Linus vaknade i samma veva och ville ha välling, sen hade han bajsat också så det va bara att byta den. Minns inte ens när jag bytte en bajsblöja på natten senast :-P Sen somnade skruttas om & vi gjorde morgon 7.30 idag! Minns inte ens när det hände senast, så idag är jag utvilad :) Tack mina kära barn ♥

Kommentarer
Postat av: felicia - 19 år och mamma

okej, vad bra =) jaa, då är han inte mycket efter =) riktigt söta är dom i alla fall, dina söner =)

2011-08-14 @ 19:12:16
URL: http://ettheltnyttliv.blogg.se/
Postat av: Petra

jätte fin blogg:)

frågestund i min blogg nu:)

2011-08-14 @ 20:19:30
URL: http://enbartpetra.blogg.se/
Postat av: i min lilla lilla värld

Ja, kan man stoppa tiden månne tro?

2011-08-14 @ 22:45:53
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback