Promenix

2011-02-20 21:45:59 Dagboken
» Kommentarer(4) «


När Jörgen klev upp intog jag sängen.. Åååhååå va gott det var att bara få ligga under täcket och inte behöva tänka på ett skit, Jörgen kom in med Linus när han var hungrig :) Sen somnade jag om en stund igen, tills Jörgen väckte mig och sa att maten var klar. Vilken underbaring till man jag har va? :) Efter att fått sova lite och fått mat i magen mådde jag genast mycket bättre :)

Sen klädde jag på Linus och gick en promenad på 1,5 timma! Han behövde sova, och hemma är det så stimmigt och han har svårt att komma till ro när William tjoar. Så då var en promenad helt perfekt, samt att jag fick röra på fläsket. Linus sov väl i ca 1 timma. Det va väldigt kallt ute, men otroligt skönt att röra på sig :) Måste bli bättre på det, när jag var mammaledig med William gick jag minst en mil om dan, så egentligen skulle jag passa på när William är på dagis, för när han är hemma så orkar ju inte han gå så långt direkt, inte ens ståendes på ståbrädan, det blir för jobbigt för han .

Nu ikväll har jag spelat Bingolotto ;P (Ja, jag vet jag börjar bli gammal) Fyller ju förtusan 23 om 2 månader ! :/ Men jag vann inget som vanligt ;P heheh. Har precis fått barnen i säng och nu sitter jag här och knåpar ihop ett inlägg. Imorn är det måndag, och det innebär dagis för William, förhoppningsvis! Magsjukan borde väl vara borta från dagis nu tycker man.. Han behöver aktiveras ordentligt.. Och jag då? Jo jag behöver tvätta.. Får se om det finns nån tid ledig imorn..

 


Kommentarer
Postat av: Emma, Oliwers mamma

åhhh va jag blir glad att läsa att du fick sova :)Det behövde du verkligen!!

Skönt med promenad med. Det borde jag med göra...hehe

2011-02-20 @ 22:35:19
URL: http://fantasiemma.blogg.se/
Postat av: Maria Bredin

urs prata om att bli gammal :P jag blir 30 i år

2011-02-20 @ 22:36:25
URL: http://mariachen.blogg.se/
Postat av: Amelie

Precis. :P Det är ju så när man har fler än en att tänka på.. =)

Härligt med en promenad. Jag skulle också behöva röra lite på dököttet men jag får ta det när H är på dagis. :P

2011-02-20 @ 23:33:55
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Hannele - mamma till 2 underbara prinsar <3

Svar:

Tackar ^^, det tkr jag med! Nu känns det roligare att titta på min blogg tkr jag för allt är nytt och sen så äre roligare att blogga med ^^

2011-02-21 @ 07:16:22
URL: http://mammah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback